ОСВІТНЬО-ІНФОРМАЦІЙНЕ СЕРЕДОВИЩЕ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ІЗ ТУРИЗМУ

Szerzők

DOI:

https://doi.org/10.32782/2786-5843/2024-3-1

Kulcsszavak:

туризм, освітньо-інформаційне середовище, професійна підготовка, інформаційні технології, фахівець із туризму, туристична освіта.

Absztrakt

Актуальність дослідження: якісна туристична освіта сьогодні є одним із найважливіших питань для туристичної індустрії, оскільки світовими тенденціями нині є спрямування на сталий розвиток туризму, що має ураховувати ефективність професійної підготовки компетентних, конкурентоспроможних фахівців, що володіють, зокрема, інформаційними технологіями. Предметом дослідження є процес визначення особливостей розроблення освітньо-інформаційного середовища професійної підготовки майбутніх фахівців із туризму та з’ясування характерних рис його впровадження в закладах вищої освіти. Мета дослідження: з’ясувати особливості розроблення освітньо-інформаційного середовища підготовки майбутніх фахівців із туризму та характерні риси впровадження його в освітній процес закладів вищої освіти. Методологія дослідження: аналіз, контент-аналіз, гіпотетико-дедуктивний метод, метод системного аналізу; метод вивчення об’єкта у його цілісності, у єдиному і взаємному зв’язку його частин; методи класифікації, порівняння, узагальнення, моделювання; метод проєктування. Результати дослідження: встановлено доцільність та необхідність розроблення освітньо-інформаційного середовища підготовки майбутніх фахівців із туризму, з’ясовано його особливості та характерні риси впровадження в освітній процес закладів вищої освіти. Практичне значення: отримано результати, котрі полягають у систематизації логістики розроблення освітньо-інформаційного середовища підготовки майбутніх фахівців із туризму, а також особливостей його впровадження в освітньому процесі закладів вищої освіти. Висновки: виокремлено характерні риси розроблення освітньо-інформаційного середовища підготовки майбутніх фахівців із туризму, його взаємозв’язки всередині та зовні; з’ясовано особливості його впровадження в освітній процес закладів вищої освіти; визначено вплив освітньо-інформаційного середовища на якість підготовки фахівців із туризму. Перспектива подальших досліджень полягає у вивченні інших шляхів формування професійних компетентностей, якими має володіти майбутній фахівець туристичного напряму для успішного працевлаштування та ефективної професійної діяльності в сучасних умовах світового туристичного ринку.

Hivatkozások

Безкоровайна Л.В. Теоретичні і методичні засади професійної підготовки майбутніх фахівців з туризмознавства у вищих навчальних закладах : дис. … д-ра пед. наук : 13.00.04. Запоріжжя, 2018. 713 с.

Круглік В., Осадчий В., Павленко Л., Симоненко С. Формування відкритого освітнього середовища з використанням технологій штучного інтелекту: аналіз та класифікація. Educological discourse. 2024. Вип. 45(2). https://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/1134

Осадча К., Осадчий В., Спірін О., Круглик В. Використання технологій змішаного та дистанційного навчання у педагогічній підготовці бакалаврів професійної освіти. Інноваційна педагогіка. 2022. Вип. 46. https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/730609/

Петренко Л.М. Підготовка викладачів закладів вищої педагогічної освіти до викладання в цифровому суспільстві. Орієнтири національної освіти в умовах сьогодення : збірник наукових праць Міжнародної науково-практичної конференції, м. Луцьк. Луцьк, 2024. С. 101–106.

Просяна Д., Пшенична О. Інформаційно-аналітична компетентність майбутніх бакалаврів початкової освіти: поняття, структура, зміст. Науковий вісник Кременецької обласної гуманітарно-педагогічної академії ім. Тараса Шевченка. 2023. Вип. 17. http://surl.li/ryuxaf

Щука Г.П., Безрученков Ю.В. Підготовка фахівців туризму: виклики сьогодення. Географія та туризм. 2021. Вип. 63. С. 31–36. https://doi.org/10.17721/2308-135X.2021.63.31-36

Закон України «Про Національну програму інформатизації» від 01.12.2022 № 51. Ст. 127. Верховна Рада України. https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2807-20#Text

Безкоровайна Л., Боровських О. Логістика проєктування інформаційного освітнього середовища в підготовці майбутніх фахівців із туризму та готельно-ресторанної справи в закладі вищої освіти. Наукові інновації та передові технології. 2024. № 4(32). http://perspectives.pp.ua/index.php/nauka/issue/view/226

Запорізький національний університет. Система електронного забезпечення навчання Moodle ЗНУ. http://surl.li/wxmyfq

##submission.downloads##

Megjelent

2024-08-30

Hogyan kell idézni

Безкоровайна, Л. В., Венгерська, Н. С., Андрюкайтене, Р. М., & Воронкова, В. Г. (2024). ОСВІТНЬО-ІНФОРМАЦІЙНЕ СЕРЕДОВИЩЕ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ІЗ ТУРИЗМУ. Acta Academiae Beregsasiensis: Geographica Et Recreatio, (3), 5–12. https://doi.org/10.32782/2786-5843/2024-3-1